Primăria Călărași: „Înscrierea copiilor în creșă pentru anul școlar 2021 – 2022 se face online”

Primăria Călărași. FOTO Adrian Boioglu

Direcția de Asistență Socială Călărași (DAS Călărași), instituție aflată în subordinea Consiliului Local al municipiului Călărași, aduce la cunoștință că înscrierea copiilor în creșă pentru anul școlar 2021 – 2022 se face online, utilizând adresa de mail: mariana.leu@das.primariacalarasi.ro.

Astfel, potrivit Primăriei Călărași, în perioada 01 – 30 iunie se va face primirea cererilor de luare în evidență. Cererea tip, se poate descărca de pe site-ul Primăriei Municipiului Călărași, www.das.primariacalarasi.ro, la secțiunea Despre DAS – Creșa, însoțită de declarația privind informarea și acordul de prelucrare a datelor cu caracter personal. Cererea va fi completată și semnată de un părinte/reprezentant legal al copilului ce urmează a fi înscris la creșă, însoțită de copii ale actelor membrilor de familie și de adeverințe de salariat ale reprezentanților legali, după caz. Documentele vor fi scanate împreună cu celelalte documente și trimise pe adresa de e-mail menționată.

Etapele următoare vor fi:

  • În perioada 01 – 15 iulie: evaluarea solicitărilor de către Compartimentul de specialitate din cadrul Creșei;
  • În data de 16 iulie se va afișa la sediul Creșei din str. Mușețelului nr.9 și pe site-ul Primăriei Municipiului Călărași: www.das.primariacalarasi.ro, la secțiunea Despre DAS – Creșa, lista solicitanților pentru înscriere în anul școlar 2021-2022;
  • În perioada 16 – 19 iulie: depunerea contestațiilor, dacă este cazul;
  • În perioada 20 – 23 iulie: evaluarea contestațiilor;
  • În data de 26 iulie: afișarea listei definitive cu copiii admiși pentru înscriere în anul școlar 2021-2022, la sediul Serviciului Creșă, dar și pe site-ul Primăriei Municipiului Călărași- www.das.primariacalarasi.ro, la secțiunea Despre DAS – Creșa.

Ulterior, părinții/reprezentanții legali vor prezenta documentelor necesare completării dosarului de înscriere pentru copiii admiși, în vederea emiterii Dispoziției Primarului. Acestea se vor regăsi pe site-ul instituției.

În perioada 01 – 20 august se va face primirea documentelor la sediul Creșei privind completarea dosarului de înscriere pentru copiii admiși în anul școlar 2021 – 2022.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*