RAJA SA a introdus serviciul de Call Center 24/7 pentru o interacțiune eficientă cu utilizatorii serviciilor de apă și canalizare

Interacțiunea cu utilizatorul serviciilor de alimentare cu apă și/sau de canalizare este extrem de importantă pentru RAJA SA. De aceea, serviciul de Call Center pus la dispoziția acestora, vine în întâmpinarea tuturor nevoilor particulare ale clientului. Serviciul funcționează sub forma unui robot telefonic ce răspunde la nr. unic 0241 924, și este disponibil 24 de ore din 24, șapte zile din șapte.

Acesta îndrumă consumatorul să transmită indexul contorului de apa potabilă, să asculte mesaje preînregistrate referitoare la disfuncționalitățile în furnizarea apei potabile, să semnalizeze avarii în sistemul de alimentare cu apă sau de canalizare către Dispeceratul Central, să solicite informații referitoare la serviciile societății sau să intre în contact cu un salariat al Biroului Relații Clienți.

Pentru că nu toți sunt dispuși să aștepte un răspuns prin e-mail sau pur și simplu nu doresc să folosească tehnologii precum social media și chat live, prin intermediul Call Center se oferă tuturor utilizatorilor șansa de a intra în contact cu compania. Preluarea apelurilor se face rapid, iar solicitările de suport și asistență sunt soluționate de cele mai multe ori pe loc, angajatul societății având acces la toate interacțiunile pe care clientul le-a avut anterior cu compania.

În situația în care pe parcursul convorbirii telefonice, angajatul Call Center constată că nu poate oferi o soluție problematicii expuse, îndrumă apelantul către compartimentele specializate care dețin informațiile necesare.

Pentru transmiterea consumului de apă utilizatorul trebuie să cunoască codul de abonat, disponibil pe factură, indexul afișat de contor și perioada de transmitere a acestuia. Indexul se citește fără zecimale (cifrele de după virgulă) și se transmite cu 5 zile înainte de perioada de consum înscrisă pe factură, pentru a putea fi luat în calcul la facturare. Pentru abonații care dețin mai mulți contori pe sistemul de alimentare cu apă, transmiterea indexului se va face pe fiecare apometru în parte, pe baza seriei aparatului de măsură (ultimele patru cifre din seria contorului).

Totodată, RAJA SA își rezervă dreptul de a nu utiliza pentru facturare indexul transmis dacă indică variații mari de consum față de medie, sau dacă se constată că este necesară efectuarea unei citiri de către reprezentantul societății. Asigurarea accesului la contor este singura cale de a oferi un serviciu corect facturat și posibilitatea de a avea un control asupra consumurilor și a funcționării instalațiilor interioare.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația CLnews, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe CLnews.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*